sobota, 4 lipca 2015

TAG 25 Pytań kosmetycznych :)

Hej!
Przygotowałyśmy dla Was tag kosmetyczny! Mamy nadzieję, że Wam się spodoba. Wszystkie te kosmetyki, o których piszemy, możemy Wam naprawdę polecić! Miłego czytania! :)

1. Jaki masz typ cery?
Maria: Nie mam pojęcia. Z jednej strony jest tłusta i skłonna do wyprysków, a z drugiej też sucha. Więc chyba mam mieszaną cerę.
Nina: Mieszana, (bardzo) skłonna do wyprysków.

2. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeżeli tak to jakich?
Maria: Tak, mam dwa, których używam na zmianę 2-3-razy w tygodniu. A są to: Lirene oczyszczanie 3w1 i Under Twenty przeciwtrądzikowy 3w1 żel, peeling, maska.
Nina: 1-2 razy w tygodniu. Najczęściej jest to Garnier Czysta Skóra 3w1. :)


3.  Czym wykonujesz demakijaż?
Maria: Mleczkiem ogórkowym z Ziaji, a czasem (ale bardzo rzadko) nawilżonymi chusteczkami do demakijażu.
Nina: Płynem Micelarnym z Under Twenty.


4.Jaka jest twoja ulubiona maseczka do twarzy?
Maria: Nie używam maseczek do twarzy, chociaż czasem zostawiam na chwilę peeling z Under Twenty 3w1 na twarzy i zmywam gdy wyschnie.
Nina: Zdecydowanie uwielbiam maseczkę glinkową i nawilżającą ponownie z Under Twenty. Uwielbiam je stosować <3

5.Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Maria: Rano, wieczorem i czasem w ciągu dnia.
Nina: Rano i wieczorem.  Nieraz przemywam jeszcze po szkole twarz tonikiem

6.Jakiego korektora używasz?
Maria: Mam korektor z Miss Sporty SoClear, ale nie przepadam za nim i rzadko kiedy go używam.
Nina: Obecnie mam paletkę korektorów z Wibo.

7.Ulubiona maskara.
Maria: Eveline Magnetic Look Ultra Volume Mascara.
Nina: Rimmel Scandaleyes Rockin Curves :)

8.Jakiego podkładu/kremu BB używasz?
Maria: Różnie ;) Czasem kremu BB z Under Twenty 01, kremu BB z Lirene lub podkładu z Avon.
Nina: Używam kremu BB z Under Twenty 01


9. Czym wykonujesz makijaż?
Maria:  Korektor mam w sztyfcie, ale rozcieram go palcami, podkład nakładam gąbeczką do makijażu, a puder pędzlem.
Nina: Krem BB i puder nakładam pędzlami, natomiast korektor palcami.

10. Czy używasz bazy pod cienie?
Maria: Nie, poza tym bardzo rzadko używam cieni.
Nina: Nie.

11. Czy używasz bazy pod makijaż?
Maria/Nina: Nie.

12.Jaka jest twoja ulubiona pomadka pielęgnacyjna?
Maria: Baby Lips Dr Rescue Coral Crave
Nina: Tisane w sztyfcie. Nie miałam w słoiczku.

13. Czy kupujesz kosmetyki na allegro?
Maria/Nina: Nie.

14.  Jaki polecasz sklep internetowy z kosmetykami?
Maria: Nie zamawiałam kosmetyków przez internet, więc nic nie mogę polecić.
Nina: Też jeszcze nic ze stron nie zamawiałam.

15. Jaki kosmetyk ostatnio kupiłaś?
Maria/Nina: Lip Smackery :)


16. Kredka czy eyeliner?
Maria: W sumie to nie potrafię się zdecydować do wolę. Jeśli eyeliner to czarny, a kredki kolorowe. Ale bardzo rzadko używam.
Nina: Eyeliner.

17.Ulubiony błyszczyk?
Maria: Używam tylko balsamów do ust i pomadek :)
Nina:Szczerze nie wiem jaka to firma, ponieważ pisze na  nim tylko Long Kiss nr 801.

18.Czy wyszłabyś z domu bez makijażu?
Maria: Tak. Maluję się wtedy, kiedy mam ochotę. Mogłabym wcale się nie malować ;)
Nina: Tak :D

19.Ulubione perfumy.
Maria: Nie mam ulubionych.
Nina: Puma Sync. Mega trwałe, polecam :)

20. Ulubiony puder.
Maria: Maybelline Affinitone 24. To już moje czwarte opakowanie. ;)
Nina: Maybelline Affinimat 30


21.Ulubiony lakier do paznokci / marka.
Maria: Inglot 332 i 355
Nina: Inglot 868


22. Jakiego szamponu i odżywki do włosów używasz?
Maria: Używam szamponu Loreal Elseve Arginine Resist X3 do włosów osłabionych, z tendencją do wypadania i olejku z Panteen.
Nina: Moim ulubieńcem jest szampon z Ziaji intensywne wygładzenie. Jednak, gdy mi się skończył kupiłam coś innego. Zestaw: szampon i odżywkę z Loreal Elseve do włosów pozbawionych gęstości. Jestem zadowolona z rezultatów, więc szampon i odżywka zostaną ze mną na dłużej. ;)

23.Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Maria: Grudki na rzęsach, zbyt dużo bronzera, zły kolor podkładu.
Nina: Źle dobrany kolor podkładu.

24.Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było?
Maria: Podkład lub puder.
Nina: Krem BB.

25.Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?
Maria: Zawsze znajdzie się coś fajnego jak i coś co nie spełni moich oczekiwań, więc nie ma takiej firmy, która jest według mnie najlepsza.
Nina: Moim zdaniem każda firma kosmetyczna ma zarówno bardzo dobre kosmetyki jak i buble. Dlatego nie umiem wybrać jednej najlepszej firmy niestety :/ 


To byłoby na tyle. Jeżeli chcielibyście recenzję któregoś kosmetyku, to piszcie w komentarzach. Życzymy Wam miłych wakacji, do zobaczenia w następnym poście. Paa :*


61 komentarzy:

  1. świetny pomysł na post. Też mam różową pomadkę z maybeline ;)

    sushi-natka.blogospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam na twojego bloga przypadkiem , ale wiem ze zostane tu na dluzej! strasznie mi sie spodobal:)
    Świetny wystrój bloga oraz ładne zdjecia , a w dodatku ciekawie piszesz :)

    angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś chociaż spojrzała na ten post, wiedziałabyś, że tego bloga prowadzą dwie osoby :/
      Mimo wszystko, dziękujemy za komentarz.
      Chętnie zajrzymy do Ciebie ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :*

      P.S. Masz wspaniałego bloga <3

      Usuń
  4. Świety TAG, uwielbiam te lakiery! <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że ie tylko ja mam "manie" under 20 :*

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej :D Ale mają naprawdę fajne produkty ;)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy post ,
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej.
    Obserwuje licze na to samo i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, to bardzo miłe.
      My również zaobserwujemy ;*

      Usuń
  7. Ciekawe odpowiedzi :)
    Uwielbiam te lakiery :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, my również je uwielbiamy ;) Są świetne

      Usuń
  8. Jeśli chodzi o żel do mycia twarzy to dla mnie królem jest stanowczo Under twenty ! :D
    także stosuję szampon z Elseve - jest świetny !

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma Under Twenty ma wiele fajnych produktów! Żel jest świetny ;) Pozdrawiamy ♥

      Usuń
  9. Uwielbiam takie tagi :D
    Świetne odpowiedzi ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag.
    Ja też mam cerę mieszaną.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny tag, bardzo ciekawe odpowiedzi ;)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również mam pomadkę z baby lips, oraz korektor z miss sporty i jestem z niego zadowolona,nie wiem czemu ty nie:/
    Przydatny i ciekawy post, jesteście super dziewczyny,oby tak dalej:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)


    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten koretor jest może trochę za ciemny i ogólnie jakoś mnie nie przekonuje ;)
      Bardzo dziękujemy za miłe słowa i mamy nadzieję, że jeszcze do nas wpadniesz :* Na pewno zobaczymy Twojego bloga ;) Pozdrawiamy <3

      Usuń
  13. ciekawie piszecie, ja bym czegoś takiego nie mogła napisać, bo wcale nie używam kosmetyków ;)
    jaczarownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy <3
      Zato my mamy baardzo dużo kosmetyków i wielu z nich wcale nie używamy... ;)

      Usuń
  14. Na bardzo fajny blog przypadkowo trafiłam ;)
    Niestety, post zupełnie nie dla mnie bo się nie maluję ;)

    http://xhospital-beds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo ;)
      Są tutaj nie tylko kosmetyki do makijażu, ale również maseczki, szampony itp. więc może jednak coś cię zaciekawi :)

      Usuń
  15. super tag :D
    poklikałabyś w ostatnim poście? z góry serdeczne dziękujemy i pozdrawiamy <3
    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki, zajrzymy do Ciebie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam szampony z Elseve:) Ja też nie znoszę jak ktoś ma plamy z bronzera, ale twarz ciemniejszą od szyi!
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłybyście trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻECIE?-Jeśli tak, to koniecznie napiszcie mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią pomożemy ;) Dziękujemy i pozdrawiamy :*

      Usuń
  18. Świetne odpowiedzi, bardzo lubię takie posty :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, cieszymy się, że się podoba ;)

      Usuń
  19. Super odpowiedzi ;3 Przyjemnie się je czytało :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne odpowiedzi. Miło się czytało :D i do tego jeszcze te fotki :*
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne odpowiedzi♥ uwielbiam ten tag :3


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakiery z INGLOTA - uwielbiam <3, poza tym świetny blog.
    Pozdrawiam :)

    http://what-suprosie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja do pielęgnacji używam Mary Kay. Bardzo lubię Baby lips :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten tag jest genialny, zakochałam się w nim hahaha!

    Zapraszamy do nas:)) http://alohakm14.blogspot.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny tag :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kosmetyki z Under Twenty najlepsze! :3
    live-honestly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie ! ;)
    seeinwhite.blogspot.com <-- zapraszaam

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    ;
    ;
    ;
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny tag
    zapraszam ----> http://life-is-julia.blogspot.com/
    dopiero zaczynam ale jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja bardzo lubie produktyz undertwenty, mam tego mnóstwo:)
    ZApraszam do sb:P Obserwuje i licze na rewanz:P
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne odpowiedzi :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o klikanie w link kamizelki: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli lubisz pomadki to z Nivea masełko jest dobre :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń